4 Haziran 2014 Çarşamba

Kendi ellerimle yaptığım bir şey paylaşmak istiyorum sizlere.

Malum ev hanımıyım evde sıkılıyorum ve kendime ve insanlara yararlı bir şeyler yapmam lazım dedim.
Özellikle evlenecek olan genç kızlarımıza, gelinliklerin altına bu yıl çok moda olan inci boncuk işlemeli ayakkabılar yapmaya başladım hatta bir kaç sipariş aldım. Çok çok mutlu bir durum yaşamıştım beğeni hat safadaydı, fakat bir gün bir müşterim ben renkli boncuk işlemeli tşort istiyorum sevgilim ve benim baş harflerim olacak yapabilirmisiniz dedi. Okeyledim yapmadığım bir şeydi ama müşteriyi geri çevirmek olmaz diye düşündüm, sonrasında bir kaç çizim attım bu şekilde nasıl şu şekilde nasıl diye kendisi de attı karşılıklı okeylendi ve başladım yaptıktan sonra fotoğrafını attım ''oo süper olmuş ellerine sağlık Hülya hanım'' dedi bu beni çok mutlu etmişti. Gönderdim kargo ile eline ulaştı ve beğenmediğini dile getirip geri göndereceğini söyledi o anda çok üzüldüm neden yalan söyliyeyim başımdan aşağı kaynar su döküldü çünkü yaptığım ayakkabılarımdan bu şekilde sorun yaşamadım hiç neyse gönderdi parasını  göndericem dedi istemedim nasıl alırım o parayı ben 'helal' olurmu sizce sanmıyorum yani benim düşüncem bu için asla asla rahat etmez. İstemiyorum dedim zorladı ben istemiyorum diyerek zorladım o göndericem diyerek kabul etmek zorunda kaldım. Bu seferde ben nişan yapıcam gönderemem dedi sorun değil dedim ama laf kalabalığı olmasaydı iyi olurdu.Benim üzüldüğüm konu emek emeğe saygısızlık yapılması para sonrasında geliyor.
Bunları anlatmamdaki sebep üzgün olmam çünkü bir daha yapmadım o işi hevesim kırıldı pes ettim maalesef :(
Şimdi sizlere yaptığım ayakkabıların fotoğraflarını paylaşmak istiyorum.


Bunlar yaptıklarım converse falanda var ama paylaşmak istemedim. Ayrıca bunlarla kalmadım boncuk işlemeli sütyenlerde yaptım onlardan da bir kaç tane paylaşayım.


Sizden gelecek yorumları bekliyorum benim için çok önemli beğeni ve yorumlarınızı, çok teşekkür ediyorum okuduğunuz için.
Bye bye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder