1 Haziran 2014 Pazar

Bugün Bursa da muhteşem bir yağmur var o yüzden çok mahmurum bugün hava kapalı olduğu için ve üşüyorum hafiften soğuk, bugün günlerden Pazar, eşim evde dışarı çıkıp bisiklet süreriz diye düşünmüştüm fakat yağmurun bu kadar şiddetleneceğini tahmin edemedim iyiki çıkmadık. Yağmuru seviyorum özellikle izlemesini, gezmesini ve izlerken sıcacık kahve yudumlamasını :) Gerçi kaç gündür hava bu şekil de ve bu hafta hep böyle yağmurlu gidecekmiş sanırım. Biraz uyumuşum sonra kalktım çok sıkıldım uyumayı seviyorum ama hava malesef ruhumu daralttı bugün psikoloji sanırım hem hafta sonu yani eşim evde tatil günü ve biz havadan dolayı bu hafta bu yüzden bir şey yapamadık bunun psikolojisi alışkanlık oldu illa yapıcaz bir etkinlik :) ne yapayım seviyorum gezmeyi eğlenmeyi özellikle eşimle. Şuan kendisi uykuda ama kandırmam lazım:) belki bir Mudanya yaparız, canım kokoreç istiyor çoook :) yağmurlu bir günün fotolarını paylaşmak isterdim fakat dışarı çıkmadığımız için :( ve oturduğum yer balkondan çeksem bile her yer bina Bursa' yı biliyorsunuzdur, muhteşem bir şehir en azından benim için öyle eşsiz manzaraları var bence ve ben o manzaralar şeklinde sizinle paylaşım yapmak isterdim yağmurlu yağmurlu güzel olurdu. Bursa'nın sitesinden fotoğraf buldum kafaya koydum illa paylaşıcam fotoğraf kaçarı kuçarı yok :)

Amcama bak yazık yakalanmış yağmura elindeki poşetlerle koş amca hasta olucaksın sonra :)


Yağmurun en şiddetli oluğu anlar güzel bence ya bende öyle kaçışmak isterdim açıkcası :) dün çok dolu yağdı bayağı ses çıkartıyordu yani sanırım bazı şehirlerde de yağmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder