14 Haziran 2014 Cumartesi


Az önce Facebook'ta gezerken beğendiğim bir sayfanın paylaşımı dikkatimi çekti ''Dünyamızdan ilginç kareler'' diye bir başlık, inceledim ve gerçekten çok ilginç fotoğraflar karelenmiş beğendim ve sizinle paylaşmak istedim, daha öncelerde bir kaçını görmüştüm resim olarak örneğin Meksika da Saklı Göl gibi.
Fotoğrafları aldım sizlere göstermek için ben çok beğendim bakalım siz beğenicekmisiniz.
Devler kaldırımı, Kuzey İrlanda



Gansu, Çin
Harika resim edilmiş bence, üstelik tablo gibi ve görülmeyi iyice hak etmiş :)



Pamukkale, Türkiye
Türkiye de yaşamama rağmen malesef gidemedim üzücü bir durum bazan imkanlar el vermiye biliyor.




Aogashima, Japonya

Olağan üstü bir görüntü tek kelime ile nasıl yorum yapılabilir ki bilemedim şimdi :)
Natron Gölü, Tanzanya
Grand Prismatik Kaplıcası, ABD
Çok çok ilginç farklı acayip bir şey, yok böyle bir şey uydurma diyesim var ama değil :) daha önce buna benzer bir şey görmüştüm yani bu tarz bir fotoğraf ama o fotoğraf bir köpeğin gözünün çok yakından çekilmişiymiş öyle bir şey sanmıştım bu fotoğrafı da ama değil sizde köpeğin gözünün yakında resim edilmişi bir inceleyin bence :)


Salar de Uyuni Gölü, Bolivya
Bence çok romantik :)


Skaftafell Buz Mağarası, İzlanda
Saklı Kumsal, Meksika

Aşk Tüneli, Ukrayna  

Umarım sizde beğenirsiniz paylaşımı mı, iyi geceler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder