3 Haziran 2014 Salı

Can sıkıntısından evin içerisinde ne yapacağımı bilemedim, akşam misafirliğe gidebilme ihtimalimiz var oje sürmek istedim, sürdüm ama nasıllll sürdüm :) @tavşancıklı tavşancıklı ilk defa yaptım amatörce biraz (belkide bayağı) :)) sevdim hoşuma gitti ben biraz deli dolu biriyim ama evlendikten sonra maalesef durgunlaştım oturmasını kalkmasını bilen biri oldum,bu bana göre bir şey mi hayır ama eşim' e yakışır bir şekilde hareket etmem gerek ve evli olmama göre. Çünkü eşim biraz daha soyut çok fazla konuşmaz ve durgun, neyse konuma döneyim ben :) çok ta uygun olmasada ojelerim misafirlere yapacak bir şey var mı yok :) Bence herkes olduğu gibi davranmalı, görünmeli ve doğal olması ve biraz deli doluyum dedim ama arada bunu göstere biliyorum şuan ki gibi hemen resim paylaşayım :)


Nasıllar ama ben çok beğendim çok şekerler değil mi. Çok basit bir uygulama ile yaptım, öncelikle beyaz ojeyi yarım ay şeklinde tırnak uçlarından başlayarak ürün, ardından kulaklarını yapmak için tekrar beyaz oje ile oje sürücüsünün kıllı kısmını dikey olarak nokta atışı yapar gibi sürün ve sonrasında kulaklara pembe bir oje ile ton fark etmez fakat tost pembe gibi olursa güzel olur kulaklara yine ufak bir nokta atışı ile geçin. Mavi oje ile hafifi noktalar kondurun özleri için ardından ağzını yapmak için istediğiniz rengi kullanabilirsiniz. Ben yine pembe tonları tercih ettim çok az kurumasını bekledikten sonra ise parlatıcı sürdüm daha belirgin ve güzel görünmesini sağlamak için.
Bu kadar okuduğunuz için Teşekkür Ediyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder