23 Haziran 2014 Pazartesi


Bugün  Sağlık Ocağına gittim öğle saatine denk gelmişim saate bakmamıştım evden çıkarken, vardığımda kimse yoktu öğlen molasında dedi bekleyen hasta sonrasında saate baktım, ben saatime bakarken hala konuşması sürüyordu '' ben 12 'de geldim çıkmışlardı o kadar yetişmeye çalıştım ama yetişemedim ve öğlen mola bitiş saatleri 13:30 muş '' dedi. Ben ise şaşırdım içimden ne güzel ya bunlar gibi olmak lazımmış bir buçuk saat yemek molası dedim, velhasıl saat 13:30 oldu hala gelen yok 10 dk daha geçti istenen beyaz önlüklü hemşire geldi, yüzü asık bir şekilde işini yapmak istemeyen ve '' aa yine mi hasta bekliyor kapıda '' der gibi bir ifade şekli yüzünde..

Bunları yazmamdaki sebep bir buçuk saat mola yapmaları ve kapıda asılı çizelgede ise yazan mola saatleri 12:00 - 13:00 arası, kendi kafalarına göre hareket etmeleri bu nasıl fitursuzca davranış, nasıl kul hakkı yemek oluyor aldıkları parayı harcarken nasıl boğazlarından geçiyor anlamıyorum. Kafalarına göre hareket etmek nasıl bir düşünce tarzı yazık çok yazık diyerek bugünümü kapatıyorum.

Sizlere bahsetmek istediğim dün yaptıklarım, malum Ramazan-ı Şerif ayına girmeden son hafta sonumuzdu bizde piknik yaparak ve bol bol gezerek eğlenerek sonlandırdık. 

Öncelikle piknik yapmak istediğimiz yer Atatürk Kent Ormanı olcaktı fakat çok doluymuş bizim gibi son pazar günlerini yaşayanlar vardı :) sonrasında Orhaneli'nin köyüne varmadan orda şelale kenarı piknik alanları vardı oraya yerleştik hoşumuza gitti kurulduk hemen yeşillik akan su sesi güzeldi  ama biraz bakımsızdı,neyse güzelcene serdik herşeyimizi kahvalvaltı yapmadan çıkmıştık evde bir şeyler yaptık onları yicektik mangal yakma niyetimiz yoktu. 


Soframızda görünenden başka birşey yok :) sarma, kurabiye, ıspanaklı börek ve rus salatası birde içeceklerimiz, daha ne olsun :) bizim için lezzet şöleniydi özellikle sarma ve ıspanaklı börekler :) 4 kişiydik zaten yetti de arttı da..

Manzaralar bu şekilde küçük dağlar.

Dediğim gibi şelale çok az akıyordu zaten biz şelaleyi göremedik tepelerde bir yerde bu fotoğrafta gözüken akan suyun yanında yaptık pikniğimizi.

Bir çok Arı vardı onlarda nasipleniyorlardı güzel havanın çiçeklere konan ışıltılarından :)

 Güneşşşş tam arkamda sıcacıktı :)



Aşığım böyle manzaralara müthiş görüntü değil mi ? top oynadık biraz yorulduk yattık gözlerimizi kapatık suyun şırıl şırıl akan sesine şahit olarak dinledik kulaklarımızla, daldık hafiften rüzgarında esen serinliğiyle uykuya, sonra kalktık toparlandık çay içmeye gittik oradaki mazara ise buydu MUHTEŞEMDİ.. 



ee akşam olmaya başlamıştı çayımızı içtik eve doğru yönlenirken ve karnımız da acıkmaya başlamıştı sonra hooop Bursa ' nın diğer ucundaki Gündoğdu köyüne geldik. Pikniğe gittiğimiz yer de bir ucuydu :)
Evet geldik buranın sucuk ekmeği ve köfte ekmeği meşhur kasap dükkanı aslında burası ve bu gördüğünüz fotoğrafına onun önünden çektim Bursa manzaralı tabiki Bursa' nın bir kısmı :) dediğim gibi kasap dükkanı ama adam daha fazla ticarete dökerek işini ilerletmiş etteri sağlıklı ve lezletti olduğu için neden olmasın diyerek değerlendirmiş ve çok iyi para kazanıyor.İlk defe yedim çok lezzetliydi hakikaten

Velhasıl köyde bir düğüne denk geldik kasap zaten meydandaydı düğünde ordaydı,davulcusuydu zurnacısıydı gırnatasıycı derken :) tam teşkilatlardı yani ve takım olarak ekip olarak bembeyaz giyinmişlerdi dikkat çekiciydi bence beğendim işte o görüntüler :)


 Saat ilerlerken eve dönmeye karar verdik yorulmuştuk ve dönüş yolunda da mazaralar fuldü çektim bir kaç tane telefonumla çektiğim için malesef göz ile görüldüğü gibi çıkmıyor isterdim ki o şekilde de size gösterebileyim çok yanılgı oluyor çünkü ama elimdeki imkan bu kadar :( 





İşte böyle idi görünüş  çok güzel Bursa, Bursam seni seviyorum.
Bu kadardı benim günüm ya sizin gününüz nasıldı ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder