20 Haziran 2014 Cuma

Cennet böyle bir yer olmalı ! Senin omzuna yaslanırken ,bütün günahlarım silinmiş gibi geliyor. Büyük bir huzur kaplıyor içimi, gittikçe hafifliyorum.Seni severken bütün acılarla baş edecek gücüm oluyor.Sanki elimde sihirli bir değnek varmış da, her sıkıntıyı bir dokunuşla çözebilirmişim gibi.Bir diziyi seyreder gibi seyrediyorum seni. Sonu hiç gelmeyen, her bölümünde yeni maceraları olan bir senaryo gibi, seninle yaşadıklarımızı izliyorum.Gülümsetiyor beni seni sevmek çünkü kendimi sevginin gücüyle tamamlıyorum. Hiçbir şarta, kurala bağlı kalmadan, sadece mutlu olmak için seni seviyorum.Seni sevmek özgürlüğüm benim! Suyun üstünde yürüyebilmek, kanatsızken uçabilmek, elini uzatıp güneşe dokunabilmek gibi; seni severek sınırlarımı kaldırıyorum.Ne zaman gözlerim gözlerinle karşılaşsa, gevşiyor bedenim. Sırtımı bir dağa yaslamışım, dinlenmişim, dinginleşmişim gibi..Günbatımını, dünyanın en güzel yerinden seyreder gibi.Okyanusta dilediğince yol almak gibi.Cennet böyle bir yer olmalı !

                                                                                               Eşime itaf ediyorum :)

                                                                                                                   İyi geceler diliyorum...

Ve paylaşımı mı sürdürmüşken az önce survivor izliyordum ve yarışma başladığından beri Gönüllüler takımından hep Turabi'yi tutmuşumdur, ne kadar da Turabi'yi tasvik etmeselerde
( o birinci oldu ama naber :) ) her oyunun da totemler falan tuttum kazandığında çığlıklar attım memnun ve mutlu oldum. O yarışmacıyı tutmamdaki ve destek olmamdaki sebep doğru şeyleri göz arda etmesi konuşması, söylemesiydi nitekim içi dışı birdi oyun oynuyordu diğerleri gibi evet ama kendini oyuna vermiş bir şekilde sadece oyun oynuyordu yapmacık sahte değildi yani uzun lafın kısası o Turabi Turabi evettt o birinci oldu hat etti kazandı bence tabi bu söylediklerim kişisel şahsi düşüncelerim her zaman bundan yanayım HAK EDEN KAZANSIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder