4 Temmuz 2014 Cuma


Slm :) şuan saat 01:07 gecenin bir yarısı malum Ramazan ayındayız sahura kadar uyumuyorum, uyursam uyanamam diye çünkü sabah ezanınla arasında çok fark yok gibi 2 saat geceyle sabah ezanı arasında fark var 2 saat içinde deymez uyumaya en azından ben öyle düşünüyorum ve uyguluyorum. Yine yine ve yine bayağıdır yazamıyorum çünkü ramazan girince bendeniz çok üşengeç oldum bilgisayarın başında olsamda oyundan başımı kaldıramıyorum ya :(( ne mi oynuyorum  Farmille çiflik oyunu biz kuzenle acayip takmış durumdayız üzeriniden afiyet diyorum efendim aman sakın ha bulaşmayın :))))). Sahur dedim malumunuz boş boş oturuyorum ve eşimle fotoğraflarımızdan bir video yapmak istedim ve yaptım eğlenceli güzel oldu sizinlede paylaşmak istedim hadi bakalım izleyin beğenicekmisiniz. Lingi tıklayın ve abone olursaanız youtube kanalıma çok sevinirim
http://www.youtube.com/watch?v=KT0owsLBc-Y&feature=youtu.be

Hayırlı geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder