7 Temmuz 2014 Pazartesi

Bugün yine hastanedeydim ne yazık ki, hiç gitmiyorken bende alışılmış duruma geldi bu hal. Sabah 7 de ordaydım şuan saat 12:24 yeni evdeyim Allahtan ki muayne olup çıktım diğer işlemlere gerek duyulmadan yoksa hastane ile kapanışı yapıcaktım ne yazık ki, devlet hastanesi olduğu için malesef bu şekilde saat, temizlik, sıra problemi ve doktoru tanımamamıs gibi problemler öncelikle;
  • Ne kadar erken gitsemde illa sıra problemi var.
  • Temizliğe gelince sıfır hiç yok devlet hastanesi herkes kafasına göre çalışıyor sanki devletten maaş denen parayı almıyorlar ama malesef burun kıvırıp yapması gerekilen işleri yapmıyorlar.
  • Tekrar sıra problemine indim oda şu şekilde oluyor torpil meselesi eğer doktoru tanıyorsan yada doktoru tanıyan kişiyi tanıyorsanız tamamdır beklemenize gerek yok şipşak gel muayne kapısına hemen gir.
Biz eşşekçi başıyız çünkü orda nöbet tutuyoruz sadece siz ve sizin gibiler girsin diye ve bu tarz kişiler olduğu için bizim gibi sigortalılar malesef ve malesef orda kök salmak derecesince bekliyoruz. Şuan çok kötüyüm ayakklarımı uzattım sizlerle paylaşarak birzcık yorgunluğum rahatladı, sizlerde bu tarz şeyler ile karşılaşıyorsanız yorumlarınızı lütfen yazın. 
Gününüz Güneş gibi parlak aydınlık geçmesi dileği ile =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder