29 Ekim 2014 Çarşamba


Merhaba arkadaşlar, bugün 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı öncelikle Türkiye Cumhuriyeti'nin 91. Kuruluş Yıl Dönümü, hepimize kutlu olsun.
Her yerde olduğu gibi bugün Bursa'da da çoşku ile kutlandı. Beni takip edenler bilir ben Bursa da yaşıyorum ve bugüne özel bir şey yapmışlar burada Teleferik bedava evet okuduğunuz gibi bedava :) fakat bir şartları var bu ücretsiz olmasının sebebinde 1. evet Cumhuriyet Bayramı olduğu için 1. ise ellerimizde Türk Bayrağı olma şartı ile evet Türk Bayrağı ile gidenler ücretsiz bindiler ve o kadar kalabalıktı ki binlerce onlarca insanlar vardı çocuğu, yaşlısı, genci herkes ordaydı bugün işte resimde görüldüğü gibi :)))




En güzel yanı ellerinde Türk bayrağı ile olmalarıydı ne kadar çok insan varsa bir o kadar da Türk Bayrakları vardı.
İşte böyle bir gün geçti kimi kutlamada kimi bu fırsatı değerlendirip Uludağ da.
Sizlerle çok sık bir arada olmak istiyorum güzel Bursa mı tanıtmak istiyorum sizlere ben çok mutluyum burda yaşamaktan ve o kadar güzel yerleri var ki siz uzak şehirlerde yaşayan arkadaşlarım için iyi olcağını düşünüyorum, sizde görün istiyorum inşallah yapıcam bunu sizinle Bursa mı hayatımı paylaşıcam şimdilik güle güle :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder