30 Ekim 2014 Perşembe


Bugün Bursa da hava soğuk ve yağmurlu geceden beri dinmeyip yağan yağmur var, 14 derece hava artık sobaları yakmaya başladık son 4 gündür yakıyoruz biz tabi bebekli aileler daha erken başlamış olabilir.

Aslında huzur dolu bir ortam var, dışarısı yağmurlu olduğu için insan hiç yok yani gürültü yok :)

 Bizim evim burda çocuk parkı var ve insan yoğunluğu olan bir yer, otoparklı çünkü şuan kimse yok çok rahatım.


Doğalgaz sobamı yaktım perdemi hafif araladım hem yağmur sesi hem şömüne gibi yanan sobamın sesi harika odam hafif loş uykuluk tam TV sesi yok sıcacık yatağımda uzanmış bilgisayarımda sizlere yazıyorum varmı daha güzeli :))

Ama şuan hastayım  :( aynı resimde görüldüğü gibi  :)   ne kadar huzurlu olsamda bir o kadar huzursuzum başım ağrıyor burnum ağrıyor çok silmekten ve boğazım acıyor  :((( o yüzden yatağımda uzanıyorum.

Saat kaç oldu hala birşey yiyemedim yiyesim yok hastalıktan ahhhh şimdi anne evinde olmak vardı zorla yediridi bana sıcacık çorba yapardı. Bizim meşhur köy tarhanasından off off ve şuan dana gibi olmama rağmen hala kendi elleri ile beslerdi beni :)

Canım annecim seni çok seviyorum hakkını nasıl öderim. Bütün anneler öyle hakları ödenmez.


Herkeze güzel gün diliyorum umarım hava gibi kapalı geçmez, gününüz aydınlık olsun by by  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder