12 Kasım 2014 Çarşamba

Pijamalı Adamlar



Merhabalar arkadaşlar :)




Nasılsın bakalım ben çok iyim, dün akşam eşimle tiyatroya gittik Pijamalı Adamlar adlı tiyatro oyunu çok eğlendik çok güldük ve çok başarılı ayrıcada başarısız olması ne mümkün o kadar güzel oyuncular var ki, tiyatrolarda ve dizilerde sinema filmlerinde emek harcamış usta şahıslar.

 Ben Sevgili Ceyhun Fersoy dan bahsetmek istiyorum çünkü ona teşekkür etmek istiyorum Sevgili ağabeyi vasıtası ile kendisi bizi davet etti onun davetlisi olarak katıldık ve izleme şansımız oldu. Ceyhun Fersoy çok iyi bir oyuncu o kadar enerjik o kadar pozitif bir kişi ki işini çok iyi ve severek yapıyor çok güzel oynuyor işine aşık resmen. 

Biliyorsunuz ki kendisi çok fazla dizide rol aldı en son rol aldığı dizi ''seksenler'' daha bir çok var ama ben ''seksenler'i'' izlediğim için kaçırmadan onu örnek verdim şuan mükemmel oynuyor diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum.

Pijamalı Adamlardan bahsetmek istiyorum biraz da müthiş izlemelisiniz diyorum gülmek ve gülüp kendinizden geçmek garanti diyorum :) 2 perdeden oluşan bir çok skeçleri var günümüzün hayat şartlarını bize komik bir dille anlatıyorlar kimi karısından muzdarip, kimi kocasından, kimi trafikten, kimi ise politikadan vs..  ben çok beğendim ve size az da olsa çektiğim videoyu paylaşıyorum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder