17 Kasım 2014 Pazartesi


Günaydınlar herkese :) 


Haftanın ilk gününe başlangıcı ve haftanın ilk iş günü çalışan herkese stressiz bir hafta diliyorum umarım iyi ve güleç geçer.

Resimde de paylaştığım üzere gününüz haftanız bol neşe, bol huzur, bol sevgi ve huzurlu olur umarım.

Enerjiniz hiç eksik olmasın pozitif düşünün ki pozitif enerjiyi çağırıp çekin üzerinize negatif diye birşey yoktur yok öyle birşey yok :)

Sevgili Işıl Güçlü hanımı yaşam koçudur kendisi. Facebooktan takip ediyorum ve uygularım sözlerini kendiside resimde paylaştığı gibi bende paylaştım yukarıda görüyorsunuz resmi üzerindeki yazıları tekrarlayın.

Merhaba Pzartesi

Bu hafta olumlu düşünmeyi ve mutlu olmayı seçiyorum

Sevgi neşe ve huzur içinde yaşamak benim hakkım

Beni kısıtlayan tüm olumsuz enerjilerin şifalanmasına izin veriyorum

Huzurlu dengeli ve güven doluyum

Sakin ve rahatım

Hayatımın akışına güveniyorum

Evrenin tüm iyiliğine ve bolluğuna açığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder