20 Kasım 2014 Perşembe


İyi geceler; Dışarıda çok güzel lodos var. Bursa'nın meşhur lodosları bayılıyorum nasıl tarif edilir bilemiyorum fakat bende farklı heyecan belirtiyor, çok güzel hafif rüzgar bazen güçlü bir esinti lodos ve ılık ılık olan bir esinti havanın kokusu bile farklı sanki nefes alasım geliyor ciğerlerime kadar çekesim soluyasım geliyor havayı.

Küçükken 2. yada 3. sınıftamıydım hatırlamıyorum o dönemler yine lodoslar oldukça çoktu ve ben uyarılara rağmen dışarı çıkardım kardeşimi de alırdım yanıma akşam saat 9 falan kimse yok dışarıda sadece rüzgar var ılık ılık esen birde havada uçuşan yapraklar aynı zamanda yerde de olan yapraklar dışarda loş ışıklar sokak lambaları o zamanlar sokak lambaları sarı yanardı şimdi beyaz neyse, evden alırdık poşetleri tam rüzgar çıktığında havaya kaldırır uçururduk öyle mutlu olurdum ki çok eğlenirdim. Mutlu olmak o zamanlar güzelmiş meğer :) 8 ve 9 yaşındayken keşke demek istemiyorum çünkü her yaşın güzelliği vardır değil mi bu yaşımında olduğu gibi...

Garip bir hisse kapıldım lodosu görünce paylaşmak istedim. Her yaşın her yaşadığınız ayların, haftaların, günlerin, saatlerin ve dakikaların kıymetini bilin çünkü tekrar geri gelmiyor malesef o yaşanılan anılar herşey yaşadığın anda güzel ve değerli...

Dip not; olarakta geçmek istiyorum asla keşke ve pişman oldum demeyin o yaşadığımız keşkelerin, pişmanlıkların bile göremediğimiz yanları mutlaka vardır ''Mevlam ne eylerle güzel eyler.''

İyi geceler.

İyi uykylar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder