31 Mayıs 2014 Cumartesi




Herkeze Merhaba;


      İlk izlenim çok önemlidir benim için ve benim şuan yaptığım ilk blogger' im, çok heyecanlıyım şuan nasıl giriş yapıcağımı, nasıl bir sunum hazırlayacağımı bilemiyorum çünkü bu farklı heyecan olsa gerek yazarken ekrana bakıp yüzümde hafif bazende yoğun tebessümler oluşuyor mutluluktan. Bu mutluluk sizler ile bir şeyler paylaşıyor olmam :)

    Şu şekilde başlamak istiyorum kendimi tanıtmak ile..

Adım; Hülya Soyadım; TÜRKKAN  evliyim ( daha çok yeni :) mutluyum henüz çocuklu değilim :) Aralık 4 1989 doğumluyum. Ev hanımıyım evlenmeden önce ön muhasebe departmanında çalışıyordum, sonra sağlık nedenleri ile işten ayrıldım tabi evlilikte bahanesi, sıkılmaya başladım evde bir çok şeyler denedim olmadı tutunamadım örneğin; Gelinlik ayakkabıları taşlı, inci vs. süslemeleri ile ilgilendim sonuç hüsran internetten satamadım malesef  birşeyler daha yapmam gerekiyordu evimize destek ve can sıkıntısı giderebilmem için.
   Eşimin hayali var biz kadınlar ile ilgili bir paylaşım sitesi açmak, moda,tarz,makyaj vs. gibi ve bunu benim yapmamı istedi fikir ondan yürütmek benden velhasıl bunun üzerinde çalışıyorum ve şuanda kendi düşüncemi gerçekleştirmek istediğim için sizlere bu tarz paylaşımlar sunmak istedim. Çünkü ben çok seviyorum başkaların paylaşımlarını okumak izlemek bana içten sıcak ve samimi geliyor, umuyorum benim paylaşımlarımda sizler için öyle olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder